Inici / Activitats / Fem la volta al món. Un viatge a través de la col·lecció del museu

Fem la volta al món. Un viatge a través de la col·lecció del museu

Fem la volta al món. Fragment d'altar del Rajasthan, l'Índia, segle XX

Recorregut arreu del món a través de diversos objectes d’Àfrica, Oceania, Àsia i Amèrica. En aquest viatge descobrirem altres maneres de viure i entendre el món, coneixerem diferents pobles que ens mostraran la seva gran diversitat i trencarem amb la visió etnocèntrica amb què sovint han estat vistos des d’Europa. Aprendrem a observar i a analitzar les peces per tal d’esbrinar qui les ha creat, com estan fetes, de què serveixen i com han arribat fins aquí. A partir de diferents dinàmiques i recursos, aquesta volta al món ens ajudarà a trencar estereotips i prejudicis, acostar-nos a allò que ens és estrany i mirar amb altres ulls allò que ens és més familiar. En definitiva, ens ajudarà a capgirar la nostra visió del món.

Cicle mitjà i cicle superior de primària.

Visita dinamitzada

Inscripcions a partir del 28 de juny de 2021