Inici / Activitats / Vestigis-Univers d'històries. Projecte intergeneracional en col·laboració amb Textura de Cultura

Amb les eines pròpies de l’etnografia, l’alumnat farà una recerca basada en les històries de vida de la generació dels nostres avis. El punt de partida seran els objectes de l’entorn quotidià de fa poques dècades que la ràpida evolució tecnològica ha deixat en desús. Els joves recuperaran el testimoni de la gent gran amb aquestes històries d’objectes en desús i a punt de desaparèixer.

Secundària, Batxillerat i cicles formatius

Visita+taller