Inici / Activitats / Objectes per al més enllà. Un viatge per Amèrica

Objectes per al més enllà. Un viatge per Amèrica

La visita d’Amèrica dona a conèixer les civilitzacions precolombines de Mesoamèrica, l’Amèrica Central i els Andes. De societats com els maia, els inca, els mochica o els nazca, entre d’altres, en descobrirem la religiositat, la cosmologia i també la quotidianitat. La major part dels objectes del museu procedents del continent americà es van trobar en tombes i són ofrenes funeràries. A través d’aquests objectes coneixerem les relacions que aquests pobles van establir amb la mort i el viatge al més enllà. Ens guiaran uns objectes pista vinculats al nostre entorn quotidià que ens ajudaran a indagar, comparar i relacionar. Al taller interrogarem aquests objectes pista amb el nostre llegat material per imaginar quins objectes ens representen i necessitem per damunt de tot.

PRE-POST VISITA: Propostes per a l’aula per a abans i després de la visita al museu, amb orientacions per al professorat i material complementari. Disponible més a baix a l’apartat Recursos educatius en format PDF.

Cicle mitjà i superior de primària, Secundària

Visita+taller

Inscripcions a partir del 28 de juny de 2021