Inici / Activitats / Fem la volta al món. Un viatge a través de la col·lecció del museu

Fem la volta al món. Un viatge a través de la col·lecció del museu

Visita transversal que permet conèixer les peces més representatives del museu des del doble vessant artístic i antropològic. Es tracta d’objectes procedents de l’Àfrica, Oceania, l’Àsia i Amèrica d’una gran diversitat de grups culturals i que abasten un ampli ventall cronològic, des de peces precolombines fins a objectes del segle xx. Descobrirem l’origen d’aquestes col·leccions i els protagonistes, el llegat colonial i les expedicions científiques que van fer possible que arribessin a Barcelona. A través de l’antropologia coneixerem el context de les cultures que van produir aquests objectes i les seves maneres de viure i entendre el món. Ens aproparem a mons que trobarem estranys i, alhora, ens mirarem amb altres ulls allò que ens és més familiar, per capgirar la visió que tenim del món.

PRE-POST VISITA: Propostes per a l’aula per a abans i després de la visita al museu, amb orientacions per al professorat i material complementari. Disponible més a baix a l’apartat Recursos educatius en format PDF.

Secundària, Batxillerat i cicles formatius, Grups d’adults i universitaris.

Visita guiada

Inscripcions a partir del 28 de juny de 2021

• Fem la volta al món pre-post material complementari jo Descarrega'l
  • Fem la volta al món pre-post Activitats aula ESO Batx Descarrega'l