Inici / Activitats / Fem la volta al món. Un viatge a través de la col·lecció del museu - APROPA

Fem la volta al món. Un viatge a través de la col·lecció del museu - APROPA

Fem la vlta al món: Àfrica, Oceania, Àsia i Amèrica

Visita per conèixer algunes societats i cultures del món a través de les peces més destacades del museu: màscares de l’Àfrica, les cases de Papua Nova Guinea, els deus i les deesses de l’Àsia o la ceràmica d’Amèrica, entre d’altres.
Passejarem per les sales del museu per veure exemples de la enorme diversitat cultural del planeta, per entendre-la i gaudir-ne, veure-hi semblances i diferències i comparar-la amb la cultura europea.
Visita amb preguntes clau per despertar interès i reflexionar sobre els objectes que observem.

De dimarts a dissabte, de 10 a 17.30 hores

1 h / 1 h 15 min aprox.

Apropa Cultura

Grups

Grup mínim de 5 persones i màxim de 15 persones. Màxim, 5 cadires de rodes

Preu mínim per grup 10 €, persona extra 1 €

Reserves a través del web Apropa Cultura.

Per a més informació, podeu contactar amb reservesmeb@bcn.cat i al telèfon 93 256 23 00